zondag 23 oktober 2011

En nog een verjaardagskaartje

Het lijkt wel of er een hoop jonge kinderen gek zin op pokemon.. Das leuk, maar stempels (en dan leuke) heb je er niet van! Dus vandaag maar zelf een stempel gemaakt van een pokebal. Deze als achtergrond gebruikt en een plaatje van pokemon mooi uitgeprint en opgeplakt.

Hiervoor mijn Stamp-a-magic gebruikt! Erg leuk om van gum een stempel te maken en te zien dat ie erg leuk is geworden. Wat ook erg leuk is, dat ik daarvoor op zolder mijn kist van de vakschool maar weer eens tevoorschijn heb gehaald, om de graveerstekers te gebruiken om de  stempel te maken. Gelukkig heb ik niet zulke zure handen en had ik ze goed in het vet, dus zijn ze niet gaan roesten.




It seems that a lot of young children still loves pokemon. Nice, but there are no good pokemon stamps. So I made my own two-tone stamp from eraser. Nice to do. For this I got my engraving stuff from the loft. I stamped the background with my own made stamp and cut the pokemon and word pokemon from my prints.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen