dinsdag 28 februari 2012

Verjaardagskaart Oosters

Voor de verjaardag van S zijn broer, moest ik iets nieuws verzinnen om mijn bamboe stempel van Hero Arts te gebruiken. Die had ik tot dan toe alleen nog maar voor rouwkaarten gebruikt. Ik ben begonnen om hem licht te stempelen. Daarna iets er naast met een mooie groen. Hier werd het geheel al wat vrolijker van. Ik wist dat M erg leuke stempels had van een meisje en lampionnetjes... Dus... die maar even geleend en flink gestempeld. Meisje ingekleurd en ook de lampionnen met vrolijke kleuren. Daarna de lampionnen leuk een plaatsje gegeven op de kaart en het koordje waar ze aan hangen getekend. De lampionnen met 3D foam op geplakt. Het meisje ook met 3D foam op geplakt. Dat was zo kaal, dus haar maar een lampionnetje gegeven.


Stempel bamboe: Hero Arts
Overige stempels: Stampin Up (van M)
Inkt: Stampin Up pennenset Brights collection
Papier wit: restpapier drukkerij
Kaart: Action (heel goedkope uitstraling..)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen